16.42//SLIPPING INTO COMA


Söt bild från i lördags. Bara för att jag har lite bildbrist, och vi är söta. 
Idag har det varit en rätt så bra men förvirrande dag, känns som att allt gammalt som varit helt twistat börjar räta ut sig och samtidigt är allt bara.. Förvirrande. Haha. Jag orkar inte.
Det jag orkarär att sticka till älskade Arena och premiäsköra funktionell stryka med Emmelie och sedan kommer hela träningen gå till spillo (haha) när Agnes kommer med kladdkaka till lilla förvirrade mig. Så det är bäst att man sätter igång så man inte virrar bort sig, hörs när vi hörs.
-
Weeey mamma smsade nyss - FärnaSpa-helg bokad! Bara jag och mamsan. Kände att livet blev ännu ett steg bättre. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0