16.22//AA ALLTSÅ JA.

Haha aa okej, fyra dagar tog det. Jag är inte bra på det här med "bloggdrama" ehehe. Nej men uppdateringen kommer fortfarande vara lite halvdan men ja. Slinker in med ett inlägg då och då. SÅ NI VET.
-
Idag vaknade jag hos Tove, mysemys. Spenderade gårdagen med henne, vilket var bäst då jag knappt träffat henne. Iallafall, så när jag skulle gå till bussen så börjar det såklart spöregna, så där stog jag och did not give a fuck om regnet fast jag innersinne trodde att jag skulle drunkna och glida ner i brunnen med allt vatten. 
Sen blev det också jävligt varmt efteråt, svensk PMS-sommar.
Så. Klart på väderfronten. (VARFÖR pratar jag om vädret!?)
-
Sen kommer det folk hit. Vi ska grilla, och vilka "vi" är vet jag inte. Fett med koll. Nu ska jag iaf möta Denice, så vi höres när vi höres. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0