14.10//TITTAR TILLBAKA

 
Är allmänt 2010 och lyssnar på B&S. Tänker på hur man förändras mellan åren.
2010 gällde det att endast vara så popindie som möjligt, fast jag inte riktigt trivdes där. Tycker nästan det var tråkigt. Nu två år senare så vet jag inte var jag ska placera mig, jag vill inte placera mig heller i "vad" jag är. Låter som att man är en vara haha, och jag tycker att det bara är löjligt att sträva efter något som tillslut gör att man inte är sig själv (Om det nu inte är så att man verkligen ÄR sig själv när man är extremt inriktad på "vad" man är, men ni fattar vad jag menar.). Jag var inte sån men VILLE vara sån och försökte vara sån och det är sånt jag inte förstår nu två år senare.
Men B&S är fortfarande rätt bra och tänker tillbaka på Popaganda och min raklugg som jag klippte med största försiktighet. Hatade den egentligen.
-
Skulle egentligen bara länka den här låten och skriva att den fick mig att bli nostalgisk, men blev visst mer än så haha. Jag är inte bra på det där med korta inlägg.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0