11.50//KILLING IT

Jag är trött och stel efetr gårdagens jobb på Eskiln. Jag har nog chippat 3424 biljetter och knäppt oändligt många band, så jag ser lite dubbelt nu. Fick iallafall se banden jag ville se. Raised fist var extremt grymma och fick en trumpinne på köpet 'cause I'm that fast (eller är min omgivning så seg och berusad. Eh whatevaa.). Hives knäckte också, trodde inte jag skulle tycka det men fan de var riktigt bra. Blev GANSKA lerig också, mina Docs är inte röda längre och mina jeans är nu bruna. Men det är ju mysigt, det där med lera. OCH jag blev sparkad i ansiktet hahaha, mycket som händer.
Idag ska jag vidare till Avesta och träffa pojken min. Tack och bock för mig nu.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0