11.40//IN SWEDEN, WE HAVE A SO CALLED "KRÄFTSKIVA"...

Snacka om att tjäna in vuxenpoäng; Jag har haft min första kräftskiva!!
När jag kom hem från skolan så var jag på råsämst humör och trodde att kvällen skulle bli misslyckad (tpl-mode level: hardcore) men när folket väl var på plats så blev det en jävligt bra kväll. Tycker detta ska bli en tradition. Och jag måste säga att jag beundrar kreativitetn i vår grupp, då våran nyinstiftade lek "vem är rädd för spanske negern/fyllot/mannen/kommer inte ihåg" var riktigt top notch haha. Jag och gustav dansade Gangnam Style också, tror att det klippet slår alla andra dansklipp på mig. 
Och trots att jag dog av alla äckliga kräftor och att min hund fick typ hjärtattack av alla människor så var det en bra kväll. 
-
Vaknade sen på morgonen, gick ner i köket och såg fina högar med disk. Som sagt, jag ska aldrig bo i hus efter det här...
Vid tre drar jag till Västerås och är återigen kärringaktig i klänning och vindunken. 
Hoppas ni har och kommer ha en bra kväll, jag ska iallafall göra mitt bästa. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0