18.52//HATA MÅNDAGAR? NÄ, ÄR 'HIPSTER' OCH HATAR ONSDAGAR ISTÄLLET.

Tumblr_m20ly5nv9i1qirge7o1_1280_large
Okej. Jag har inte haft världens bästa dag idag, men men några höjdpunkter. Let me tell you about it.
-
De höjdpunkter från idag (Får fan börja med det så jag inte blir självdestruktiv):
1. Sovmorgon. Händer ALDRIG, och nu får jag det två gånger på en vecka!
2. Gjort klart ett engelska-projekt och en svenska-PowerPoint som jag bara skjutit upp.
3. B på matteprovet, äckligt nöjd!!! (Vg+ plus asså, ni 94or och uppåt.)
4. Hade nationella muntligt i svenska och det gick bra det också, trots att jag skakade som vanligt. Såg dock tydligen cool ut, så jag är nöjd.
-
-
RESTEN av dagen:
1. Mitt vänsterknä är totalkört. Vanligtvis är det högern som gäller men nu vill tydligen vänstern gör sällskap, och även värre. Jag går som om jag vore handikappad och har fanimej panik. Haltar runt som min käre far, känner extremt mycket medkänsla med honom just nu.
2. Pollen is back in town, and so is my besvär. Såg ingenting på väg till bussen på grund av rinnande ögon och näsa. KUL.
3. Väl i skolan: Kör det första på schemat. Skrattar och sjunger sönder in redan krassliga hals, hostar och har mig. Pollen<3...
4. Har en seg dag då jag har noll att göra, men lyckas ändå komma försent till svenskan.
5. Väl PÅ svenskan får jag reda på att jag ska vara FÖRST på nationella. "Bergström" gör det igen.
6. Knät har nu börjat göra min benhinna illa. JA JAG KLAGAR IDAG SÅ FUCK YOU!
7. Och ja juste. Min laktosintolerans verkar gå upp och ner, idag var den ner. Min mage är nu totalomvriden. Eller mensvärk, har fan ingen aning. Jobbigt är det iallafall.
-
-
SÅ. MIN DAG. Tänker nu fanimej gå emot alla mina principer och lyssna på Hannah Montana tills jag spyr glädje. Hejdå.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0