DAY 10// NICKNAMES YOU HAVEAND WHY YOU HAVE THEM

Ärligt talat så är hela mitt namn ett "nickname" från början. Jag är en jävla fake egentligen haha.
Så ja, egentligen hette jag Mikaela från början men jag har aldrig tyckt om det och har aldrig riktigt kallats det. enda sen jag var ett-två år så har jag varit Mimmi och ingen annan. Det var verkligen inget annat som gällde, det var MIMMI. Min kusin som kom på namnet faktiskt. Och från och med för tre år sedan så är jag Mimmi på heltid på alla sätt, vilket var extremt stort.
Alla jag hatat som börjat kalla mig Mickis.. Ojoj. Arg liten tjej på skolgården.
-
Annars då?
Morf är väl också ett, efter en bild som tog på mig när jag såg ut som just Morf. U know that guy? No? Google it then. Han är söt. Kolla ner på bilen liksom.
Mimmilito har jag tydligen också, står så på mina mjukisar från 9an. Heh. Sött.
Mibbe (!) var det ett kortvarigt tag också, ett försök att bli med Fagersta-aktig (WTF?) för här kallas alla något som slutar på -elle eller -alle. Brainy huh?
Sen vare slut tror jag.
-
Morf vare ja.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0