DAY 06//SONGS YOU LISTEN TO WHEN YOU'RE HAPPY, SAD, BORED, HYPED, MAD.

(Jävligt långt inlägg på G nu)
Happy: Okej. Håkan är min Gud alla kategorier men denna slår fan det mesta. Alla gånger man dansar skrikit och hoppat till denna låt. Älskar den mannen.
-
Sad: Det beror helt på vad som gjort mig ledsen, men omjag känner mig nedstämd så rullar oftast denna lista på repeat: sånt där halvlugnt och fint
-
Bored: Då jag alltid har denna lista igång så räknas väl den här: sånt som mimmi tycker om
-
Hyped: Varje gång jag ska ut spelas den här (Och hela deras första album för den delen.) högt så inåt helvete på Risbrovägen 6. Och varje gång jag är på fest försöker jag alltid sätta på den, men ja. Uppskatats det? Oftast inte. Det är synd. Väldigt synd.
-
Mad: Eller asså. Jag lyssnar inte på detta BARA när jag är arg eller liknande, jag lyssnar mycket på detta också vanligtvis. Men den här funkar när man bara vill rensa huvudet lite. Kanske skrika också om man har tur.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0