DAY 04//FAVORITE SUPERHERO AND WHY

Tumblr_m2k23iwyla1r0j7njo2_500_large
Okej jag vet inte nu om han räknas som en superhjälte, men fan han är nog min favvo. Och nu ska jag inte låtsas att jag vet ALLT om Batman och DC Comics, jag har sett filmen en gång OKEJ. JAg är iallafall ärlig.
Men ja, Jokern är fan cool. Och för att Batman inte är en superhjälte i mina ögon för han bara är en rik snubbe som har wierd röst och kung fu-kunskaper och inte har några krafter (Okej, det har inte Jokern heller, men det är Jokern. Det räcker.) och för att min Heath spelar honom i filmen. Vem ska jag lura liksom? Trodde aldrig jag skulle tycka att ett psykfall var het men ja tydligen. May he rest in peace.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0