DAY 03//HABITS I WISH THAT I DIDN'T HAVE.

555505_438347292847013_100000152372271_1983832_1166106345_n_large
A5_large
Har vissa defekter, som alla, så var ska jag börja?
-
Jag biter på naglarna, och försöker motverka detta genom att måla dem. Slutar att jag rispar bort lacken istället. Så vidriga naglar har jag. Jag är också paniskt rädd för ormar, och jag skulle vilja slippa den fobin. Det är verkligen det värsta jag vet, och jag tänker INTE gå med på botningsmedtoden "Face you fear" på detta plan. Jag kan inte ens se djurfanskapen på bild utan att få hjärtklappning (Detta förklarar att jag sökte på "snakeprint" när jag skulle hitta en passade bild, därrav andra bilden.) modig tjej och så vidare.
Så alltså är snakes on the plan den värsta filmen jag någonsin kan se, och nej jag har inte sett den. JAG VÄGRAR, vill inte dö av hjärtattack vid 16 års ålder. Låt mig få körkort först så jag kan köra ihjäl de små jävlarna istället.
(Hemsk människa jag är, jag älskar egentligen djur, men jag ser inte ormar som djur, utan som panikfara. Förlåt Norea haha)
Så ja. Ormar alltså.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0