Day 01- A RECENT PICTURE OF YOURSELF AND 15 INTERRESTING FACTS ABOUTYOURSELF

Jag älskar språk och önskar att jag kunde franska flytande. Och spanska.
-
Den första riktiga konserten jag var på var Shanaia Twain (Vem fan är det!?) och jag var 8 år.
-
Som det Stockholmskid jag är så är jag typ uppvuxen på Grönan, vilket gjort att det inte är speciellt kul att åka dit nu.
-
Jag vill vara vegiterian, men gillar kött för mycket.
-
Jag är för plastikoperationer OM (Stort om där) det är för ens egen skull och som gör att man mår bättre med sig själv. Och nej, detta betyder inte att jag själv funderar på saken.
-
Jag har tagit oboe-lektioner när jag var liten. (Vafan är en oboe!?)
-
Jag får klädinspo av Emelie Eng, Ebba Zingmark och Tumblr-brudar.
-
Då jag är uppväxt med musik runt mig så kan jag flera country/bluegrass-låtar och flera operor i huvudet utan att veta vad de heter. De liksom bara sitter där.
-
Jag får tatuera mig men inte pierca mig. Mina föräldrars logik<3
-
Jag kan ärligt säga att träna är lite som en drog för mig, jag mår alltid bra efter och kan inte gå veckor utan träning utan att bli rastlös. (Vem fan trodde det om mig? Haha)
-
Jag är proffs på att stänga av utifrån och skrika på insidan.
-
Jag har problem att äta inför folk. Ja, låter råtöntigt men det är riktigt jobbigt. Ätstörningsbarn eheheheh.
-
Jag behöver pengar men har inte tid med ett jobb. Kul liv.
-
Jag vill bli polis. (Om jag inte blir rockstjärna. Kanske både och? Na who imma' kiddin)
-
Känner att jag blir LITE självmordbenägen när jag ser 12åringar som ser äldre ut än vad jag är. VAFAN LIKSOM!?

Kommentarer
Postat av: totts

linnet syns ofta! yeey!

2012-04-17 @ 17:22:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0