DAG 09 - PLANS/DREAMS/GOALS I HAVE

Ja om jag får drömma så har jag alltid velat hålla på med musik hela tiden och känna att det jag gör är fett bra och att jag aldrig kan sluta. Det vill jag jobba med, en del av mig vill det. Velat det enda sen jag var liten, men andra tankar har börjat ta upp lite där. Jag har typ hundra olika tankar om vad jag ska göra. Musikproduktion, radiopratare, DJ, polis och journalist. Nummer två och fyra står högst. Mimmi polis!
-
Mål?
Jo jag vill bli oerhört vältränad. Inte för att gå ner i vikt eller något sånt, nej vill vara stark och smidig.
Jag vill kunna stå på mig mer, vilket jag jobbar på. Tror jag.
Jag vill lära mig spela munspel.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0