23.46//IS THIS REALLY HAPPENING?

Godkväll. En aning blekare morot här. En gul blev det inte, som jag hade trott. Nej blev mest.. Orange. Igen. Men snyggare nu, kan lätt ha detta i tre veckor. Chill. Kladdkaka blev det också, jag och Agnes är så tjocka så vi orkade inte låta kakan gå klart i ugnen så vi åt.. Smet. Varm smet.  ÅHNEJ VAD FEL DET DÄR LÄT. Lol missuppfattade generationen.
-
Jag har även sjungit i skolan idag. Kör alltså. Esteterna välkomnade vååååren med att sjunga i Ljusgårn och matsalen. Japp, MATSALEN. Fint lät det iallafall! Att jag började smått garva (bryta ihop) i mitten av"Vintern rasar..." är en annan sak.
-
Min fredag då? Bestod av pappas fickgryta, ostkex, coola gamlingar och Playstation 1. Räcker det? Bra.
Imorgon blire Norberg för att gå på marknaden. Bara jag som tycker att tiden flyger iväg?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0