23.31//JAG HAR KÖRT BIL (TYP)

Tumblr_lry81gq3uq1qgvpqho1_500_large
Hej på er.
Jag och Denice vaknadeväl runt halv tolv och vid halv tre drog vi till hennes hemtrakter. Kvällen slutade med att vi, Hanna, Fredrik och Fredrik (Ehe, ja. Lite svårt att hålla isär.) spelade Mario Cart hemma hos Denice. Jag har insett att jag fullkomligt SUGER på Mario Cart. Jag undrar hur det kommer gå när jag ska övningsköra för första gången på fredag.. Om bilen har en Wii-ratt så är jag körd. Jag ba "Ehe jag kan cykla:P" fast sen kom jag på att jag är fan dålig på det också haha.
Men nu är jag iallafall hemma och mår... Konstigt. Så ska nog sova bort de konstiga smärtorna, imorgon är en annan dag. Höres peeps!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0