20.13//GINGERS DO HAVE MORE FUN... OR AT LEAST ATTENTION.


Mitt första officiella dygn som ickeröding och nybliven ginger har väl varit godkänt. Matter infact, de flesta tycker det inte är så farligt som jag tycker det är. Jag hatar det verkligen haha, känner mg som ett levande stopljus. Har blivit jämförd med Pippi, morötter, Hayley Williams (Say what? Hon är snygg - Me tnot so much right now), denices oranga klocka och självklart ginger överlag. Nejfan, ringer frissan imorgon för att se hur länge jag ska vara kvar i detta.
Men uppmärksamhet är iallafall alltid kul. Typ.
-
Efter skolan och idrotten, styrke som jag längtar efter i två veckor snart, så drog jag Amanda, Denice och Matilda till badhuset. Vet ite riktigt hur D kom på denna idé, men det var helt okej kul alltså. Efter det så drog vi och käka pizza (Och Amanda lyckades även mumla till oss en gratis kebbetallrik, inte varje dag!) och bara njöt av transfetterna.
Nu ska jag se hur jag kan stabilisera mitt hår och sen bara chilla. Pusspuss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0