20.06//DET ÄR SÅ LÄTT ATT STAMPA SÖNDER NÄR DU VÄL FÅTT IN EN FOT.

God eftermiddag. Sitter här med fötterna på keyboarden och chillar till ljudet av bilarna utanför. Jag var ochtränade tidigareikväll, men har fortfarande inte orkat ta mig till duschen (Mysigt och så vidare, yeah you like it) och min utväxt börjar bli aggressiv. Känner mig så oerhört attraktiv just nu alltså. Om ni skulle se mig skulle ni svimma, just sayin.
-
Igår då? Jo jag stacktill Norberg med Sofie vid tre. Vi kollade på hockeyn med Crisse, Henke, Anton och Anton och så tydligen var jag brynäsare den matchen. Sen efter drog vi och käkade pizza på nya pizzerian som var totalkaos. Fick kasta i mig pizzan och springa till bussen för att ta mig till Avesta. Aldrig mått så illa.
Väl i Avesta så mötte denice mig och så gick vi hem till henne i solen. Vi pressade oss igenom plugget och sen gick vi ut och vandrade. Fick sällskap i form av Fredrik och vi vandrade vidare till vi återvände hem.
Så har min lördag sett ut i helhet.
-
Vaknade med blandade känslor imorse på en luftmadrass hos Denice. Pluggade med tjejerna. Åkte en lång bussresa hem. Tränade. Nu sitter jag här. SKola imorgon och jag luktar svettig gymlokal. Dags att duscha? Yep pretty much.
Koka bort allt irriterande.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0