16.11//DE BORRAR I MITT HUS, UNTZUNTZ

Ja, jag kan knappt höra vad jag själv tänker. Men det kanske är bra. Mycket låter det iallafall.
Gårdagen slutade hemma hos Thorsén med honom, Agnes, Sofie och Robin. Döslitet och TV, mysigt och stillsamt. Tillslut så låg vi alla och nästan sov sådå bestämde vi oss för att vandra de 50 meterna hemmåt. Sov länge och mycket, jag ska fan gifta mig med min säng (FOREVER ALONE) för den är så underbar.
-
Idag så har jag varit med mor i Ludvika. Vafan gör man där egentligen? Verkade dödare än Fagersta ett tag haha. Men men, fick nya solglasögon och massa kinderchoklad så jag är nöjd.
Taggar spinning ikväll med att äta upp chokladen, bra tagging och så vidare.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0