14.52//SE PÅ MIG NU, VAD TYCKER DU?

Hej på er min grupp läsare. Hur är läget?
Jo jag mår fint, lite trött och seg på grund av det vidriga vädret som nyss drog in över Fagtown, lessnat på detta nu. Vill gå runt i mina solbrillor och bara njuta, men fan heller. Iallafall, så har jag inte varit särskilt produktiv idag, tycker jag iallafall. Hängde med AG till stan en sväng och var även och fikade med Gustav en sväng. Jag har saknat min fina biffbrorsa.
-
Och ja, fikamyset fick mig ännu mer fikasugen, så ska ställa mig och göra negerbollar nu (Tycker att man fan kan kalla det negerbollar, för det är ju ingen negativt precis? Skulle också vilja ha ett bakverk uppkallat efter mig.) och sen ta tag i nationella proven i svenska. Låter så jobbigt och inte alls lika kul som att göra negerbollar.
Onödigt inlägg tar slut HÄR.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0