JAG VILL LEVA FÖR DAN OCH INTE LÅTA NATTEN SLUKA MIG NÅGOT MER.

Min lördag blev bra. Vid sjutiden drog jag och mötte Gustav, sen drog vi till Kapellbacken och åt med fina vänner. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och två timmar senare drog vi ut i den kallaste kvällen hittills.  Vi hamnade hos Tobias och därblev det fifa (för deras del, bojkottar det totalt.) och jag spelade gitarr med Norman.
-
Just nu sitter jag i min säng, vet inte om jag är tillräckligt trött för att sova. Melissa och Lasse går varma på spotify, och jag är glad. Jag är faktiskt riktigt glad, har ingen aning varför. Men jag är glad.
Ska väl chilla här i internätvärlden (bert♥) ett tag till och sen sova, och imorgon så kommer min saknade pojk.
GODNATT!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0