ETHRHRRTGGGF

HEJHEJEHEJHEJHEJ.
Skolan var ovanligt slapp idag, inte gjort ett piss. Sjuk på idrotten, slappjobb på historian sen slutade jag. Dock så satt jag och Gustav och väntade på Agnes till tre, hehe. Efter den lökigaste bussresan någonsin så ligger jag nu nyduschad och ska snart dra mig mot konfagrej. Fattar inte att jag håller mig kvar. Ett tag iallafall.
-
Juste, det har antagligen åskat också? Märkte inte ett skit, men fejjan löser probsen. Och att min hund låg klistrad mot min badrumsdörr utanför så jag snubblade på henne, hon är så skraj. Nu ligger hon bredvid mig i sängen och skakar så min dator harfått parkinsons. He.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0