BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Efter en underbar dag, konstigt kväll, halvt sömnlös natt och en hemsk skoldag så hamnade jag hemma med Agnes. Vi har kommit på att måndagen den 12de är vår otursdag, fyfan. Ont i hälarna och krok i huvudet, glömda böcker och jag vet inte vad. RADERAR DAGEN. Så.
-
Annars så har jag och Agnes inte gjort något speciellt, bara hamnat i min säng höhöhöhö och blivit så sjukt sugna på att börja dansa ragga. Fyhelvete för Västerås. Vill vill vill, usch vad jag vill. Ligger och deppar för tillfället över detta faktum och äter veckans sista choklad, usch äckligt nu förtiden. Aj mitt öra. Fan, allt verkar vara så jävla dåligt idag enligt mig, jag vet. Orkar fan inte. Everythings sux today.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0