AWESSSSSSOOOOME

Tisdaggggggg, helt okey dag för det mesta. Sånglektionen gick praaaa, osvosv. Rullade hemmåt med Micke och Mathias som sällskap, bussresan var som vanligt osvosv. Kom hem till mitt tomma rum, som inte ens har en spegel längre (Var kreaktiv och målade om den igårkväll istället för att glo på Idol, HA!) och studsade nästan av lycka när pappa berättade att brorsan kommer redan IMORGON och målar om. Glad tjej som slipper röda väggar med fläckar osvosv. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!
-
Har även kirrat Arena-medlemskap idag också, känner mig sådär nybörjarhurtig. WUPPWUPP, danspass har de ju och grejer. Kom fram till för ett tag sedan att det skulle vara extremt slitsamt att börja dansa igen i Västerås, så därför fixade jag medlemskapet. Fagersta->Avesta->Fagersta->Västerås->Fagersta liksom, vem orkar? Och för att jag ska bli oerhört biff också, självklart.
Jag typ--> 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0