APELSINJUICE ÄR FAN DET BÄSTA SOM FINNS

AAAtjena.
Har skumma PMS-grejer för mig som att dricka liter med apelsinjuice och bara pressar i mig citroner. Vafan liksom, normala fruntimmer brukar käka choklad tills de spyr ju? Mjojag är nyttig iallafall, SEEEVITAMIN!
-
Juste. Idag fick jag även reda på att underställ är det bästa ever. Ännu en PMS-grej där. Men seriöst, finns inget bättre än underställ, men känner sig så hurtig då. Jag känner att jag börjat tappa intresserade läsare ju mer jag skriver haha. Tagga 'Grön dag' imorgon, ska ut i skogen hela dagen och koka vatten typ, sånt man tydligen bara MÅSTE veta enligt torr-monkan. Grön dag. Hm. Det låter som ni vet när man säger att man har en 'vit vecka', när man inte dricker nå alkohol på en vecka? Låter som något nära besläktat, typ att vi ska käka mossa hela dagen imorgon. Gott och så vidare, nu ska jag packa min hurt-ryggsäck och sedan sova. HUJJ!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0