21.40

Mitt rum var nymålat när jag kom hem, wiiiiiiiiie! Vitt och mörkmörkgrått, skitsnyggt. Har även spenderat tid med brorsan, eftersom det var han som målade mitt rum. Finns dock ett stort jävla minus med att måla om rummet; JAG FÅR INTE SOVA I MITT EGNA RUM. JAG DÖR.
Så nu ligger jag lite halvskakig och ensam i ett av våra gästrum tvärs emot mitt rum, känns inte bra asså. Forever alone. Hoppas jag överlever natten, om man säger så. Är faktiskt dödstrött redan nu, och klockan är liksom tjugo i tio. Jag börjar bli gammal, PRO och rullator nästa woopwoop :-D
Nefan, upp 05.45 som vanligt imorgon, GODNATT.
-
När man inte har bättre för sig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0