19.23

Tjaajajajajajajajaaaaaaaaa, vad fan gör ni?
Ligger i sängen och samlar energi för att börja städa mitt eckliga rum, inte för att det finns så mycket att samla. Jag tog mig en promenad vid halv fyra, tänkte att det blir bara en kort på sisodär 4 kilometer. Men så ja, när jag var hemma igen, drygt 2 timmar senare och med en utlyssnad spellista, så hade jag tydligen gått mer än en mil. Hade inte koll på någonting haha, mådde allmänt bra bara.
-
Nu ska jag släpa mig ur sängen och ta tag i städningen, sen blire duschenett jävla bra tag. Tagga måndag imorgon också, NEJ. Men det är sista veckan innan höstlovet (Och min födelsedag hihiihi) och det är ju bra. Alltid bra.
-
AGNES DU MÅSTE HIT SNART SÅ VI KAN KOLLA PÅ SKINS. HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

koooommmmmmeeeerrr!!!!

2011-10-24 @ 18:15:10

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0