THE BEST YOU EVER HAD IS JUST A MEMORY


Kör en gammal goding sådär^
Hej på er. Helt utkörd sitter jag här i vardagsrummet och kämpar för att inte somna och slå huvudet i tangentbordet. Trots att jag haft en jävligt slapp dag så är jag helt död, herregud. Har inte gjort mycket annat än vad vi brukar göra på onsdagarna i skolan, spelat lite musik och så vidare. Eller jo, Emil tog hål i Måns öron inne i uppehållsrummet, but that's it. Haha stackarn var ju ett vrak både innan, under och efter de gjort hålet haha...
-
Ikväll så ska jag plugga. Eller ja, försöka. Har prov i atomgrejs imorgon, ojoj. Känner lite högstadietwibes när man måste plugga om atomer IGEN, och ännu värre när man faktiskt inte kommer ihåg ett skit från när man jobbade  med det i 9an. Jag suger haha.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0