SÖNDAG. ELLER VÄNTA, LÖRDAG?

Lördag som känns som söndag. Helg som känns som vardag.
Eftersom jag var krasslig igår så fick jag inte träna idag som jag planerat skulle, så fick hålla Sofie sällskap och 'coacha' henne. Sög att inte få stå där själv, men aja. Vi kom fram till där att trots att vi nuförtiden går i två helt olika skolor, i två olika län, med helt olika scheman så träffas vi två mest av alla i vår umgängeskrets. Jag är så glad att det vi fruktade skulle försvinna, faktiskt finns kvar.
-
Så efter det så cyklade jag hemmåt, värmde lite äppelpaj och slängde mig i sängen. Slog på '2 steg från Håkan', förundrades och grät nästan litegrann. Jag vill också!!
-
Snart, om sisodär en timme, så möter jag bästa Lindgren och sedan vidare mot Svedjevägen. Film och en jävla bra kväll hoppas jag det blir, och jag är säker på att det kommer bli så också!
Nu ska jag fortsätta att planera framtida vackra kroppsförstörelser, HEJS!
-

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0