RAIN

MORGOOOOON! Hemma från skolan nu ochså jaaaaa, skippade sånglektionen då jag blivit strängt förbjuden av min sånglärare att röra mig i husbyggnaden om jag är de minsta förkyld, seriously. Nä, inte så direkt men typ.
Jag är en så trevligt sångelev som inte kommer dit HEHE.
-
Så iställer för att stå och försöka sjunga någorlunda bra och låta ännu värre sen, så halvsprang jag till kvart i två-bussen och nu ligger jag här hemma. Jag trodde fan inte jag skulle komma av bussen först, däckade på bussen och vaknade när bussen var vid Bruks haha. Men men, somsagt HEMMA. Det känns som om att 80 procent av min kroppsvikt sitter i huvudet, och jag somnar nog så fort jag klickat på 'Spara&Publicera'. HÖRS SEN.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0