HAHAHAHA SÄMST EGENTLIGEN MEN JAG TYCKTE DET VAR KUL

Jag satt och gjorde som ungefär varje ungdom gör på kvällarna och satt och lyssnade på Spotify. Och på senaste tiden har jag fått en grej för Lykke Li, ingen aning varför men iallafall. Lyssnade på "Sadness is a blessing" och HAHA typ dog när jag hörde refrängen. Jag tyckte jag hörde något konstigt.
-
Jag tänkte som fan på den där jävla textraden i refrängen, och så kollade jag upp de och den går såhär:
"Sadness is a blessing
Sadness is a pearl
Sadness is my boyfriend
Oh sadness I am your girl"
-
HAHA jag har alltid hört "Sadness is a blessing, sadness is a perv" och därför sjungit så också! HAHAHAAH DOG.
Perverst hahahaha

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0