FADE AWAY

Kvällen blev en Sofie-kväll. Eller ja, Sofie plus flera. Vi gick till kyrkogården och tände ljus, grät litegrann ochrörde oss senare till höstlovshemmet nummer 2: Thorsén. Haha, shit vad vi spenderat tid där. Chillade mest, Guitar Hero och så vidare. Tillslut så var det dags att gå hemmåt när man nästan somnade i soffan, så ut i kylan. Jag var en fin vän och följde med Soffan en bit, sen så halvsprang jag hem med 2% batteri på mobilen och hjärtat i halsen. Brukar inte bli så när jag går hem vanligtvis, men idag var det något. Säkert batteriet haha.
-
Och nudå? Jag blev såklart pigg efter resan hem och nuvet jag inte vad jag ska göra. Känner starkt för att dygna, eller vara uppe tills ögonen blöder. Vill verkligen sova ut imorgon, har inte sovit ut på hela lovet. Vaknat runt 8 varje dag, woopwoop. Inte speciellt bra uppvaknande man får heller, dumma hjärna.
Så nu blire film och kakor, yaaayajajjajjaaa

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0