BAD THINGS

Tjenneeee, dösliten tjej här. Tänkte gå upp halv åtta och dra Malin ur sängen, men det slutade med att jag själv låg kvar i sängen och kunde knappt lyfta kroppen. Kattjävlarna förstörde min natt, så jag var död. Malin stack sedan till sin buss, känner mig sämst som inte följde med men jag kunde inte ens hitta mig själv. Hon är bäst iallafall. När allt är negativt så får hon mig må så mycket bättre, bara genom att vara här. Sjukt.
-
Efter att jag sovit ut lite grann så packade jag min väska, mötte upp Soff och trampade iväg till Arena. En och en halv timme senare och endorfinerna bara pumpade, åååh älskar. Fick även min födelsedagspresent av Sofie också, ett hårsmycke med fjädrar, sketasnyggt! Tack min kära.
-
Och resten av dagen har jag städat. Och städat. Och städat. Jag har fan blivit helt snurrig av allt rengöringsmedel haha, orkar inte. Nu ska jag slänga mig på sängen, lyssna på praaa musik och äta dumle. Bra onsdag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ey girl, du får MIG att må bättre. Alltidalltidalltid du och jag. <3

2011-11-02 @ 19:15:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0