23.33//LÖRDAGKVÄLL

Det blev en Agnes-och-Sofie-lördag denna gången igen. Har skrattat igenom massor av bilder från 2009 och 2010, och vissa från bara någon månad sen.. Usch fyfan haha. Vi har köpt glass och legat som en boll i min säng, JAG åt glass. Jag gillar inte glass ens. En sak ni borde veta om mig, köp aldrig glass till mig. Dels så är jag laktosintolerant, och så blir det som en jävla söt gegga efter två skedar. Jordgubbsglass är allra värst. Så ni vet.
-
Nog om glass nu. S och A drog nyss och jag hör tvn från nedervångingen. Pappa kollar på Pink Floyd-filmen, praa grejer säger han, och jag kan faktiskt delvis hålla med. Själv ska jag nu gå och tvätta bort allt skit i ansiktet och sen däcka i sängen. Söndag imorgon, och det innebär träningsdag! Om mina lår vill det vill säga haha.
Hoppas ni har en bra lördag, och antagligen en onykter sådan!
Nu blir det bara jag och tankarna.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0