1 NOVEMBER

Oj hej plågken. Jag har varit upptagen med att fylla år, sorry.
Haft en grym födelsedag, verkligen skitgrym. Min favvostockholmare är här, jag har fått fina presenter av mina vänner, spelat förfestspel och firat hos Nicklas. Jag har det bra jag.
Idag mår man verkligen som jag förtjänar, vad jag nu gjort. Men jag säger som en smart person sa: Om man gråter dagen efter så vet man att dagen innan var bra. Och det var den verkligen. Ett sms hit och dit och post-itlappar, h3h3. Mitt gästrum blev ockuperat också. NU ska jag tjilla med Soff, AG och Maggan och sen blire pizza (Eller kebab. Kan inte bestämma mig en dag som denna.) med folket. Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: totto:*

mattias andersson!

2011-11-01 @ 20:44:55
URL: http://sweetofsweden.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0