00.07// DET GÖR ONT ATT VETA MEN LIKA ONT ATT UNDRA

Chillade med brudarna A&S ikväll. Gjorde marängsviss, tror jag, men så ut som en jävla carcrash. Gott? Jodå. Gillar inte glass, men idag det helt okey. Vi har annars skrattat åt videos och gamla bilder. Helvete vad det finns folk som man umgicks med förut, men som man inte träffar nu. Har biljoner bilder på såna människor.
Saknar vissa lite, andra mer. Jag saknar mycket just nu.
-
Just nu så ligger jag och halvkollar på 'Dumpa honom', typisk amerikansk romcom där tönten får tjejen i slutet. Samma visa hela tiden, men fan de lyckas ju. Se, där kysser de varandra, tönten och tjejen. Just as I said.
Nej, ska nog lägga mig i sängen och se vad klockan blir innan jag slocknar. Imorgon hoppas jag på att dra till Västerås, och sen träna. Core. Fyfan. I'm gonna fucking die.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0