VAD JAG BRYR MIG OM NU, ATT FRÅN SAMMA SÄNG LYSSNA PÅ SAMMA REGN

 
Tschatscha plågken, vat gör nii?
Själv sitter man och rågrinar till Håkans bästa, har dock ingen aning varför. Tjejen över^ gör en sån bra cover på den, ryser. Känns skönt att få ut alla PMS-tankar dock. OKEY TO MUCH. Var på typ zumba idag med moster, det var helt okey. Kanske inte riiiktigt min grej, men men. Jag och medelårskristanterna, wiiho. Men vi hade kul.


Imorgon är det återigen skola, dock den sista dagen för mig (!!!!!!!!!!!!!) och det känns rätt okey (läs:fucking wonderful) och ja, stockholm på onsdag. Wiiiie.

Nu ska jag sluta bete mig som en barnunge och bli den rediga kvinnan jag är och gå ner och ta något att äta. Punkt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0