A LAST GOODBYE TYP

Förberder mig inför tre dagar mitt ute i ingenstans med ett gäng tuppjuckar genom att klämma en fet tårtbit. Om man kollar på min, tigers och janellas konversation på facebook om det hela så förstår man, vi kommer inte överleva. WE'RE ALL GOING TO DIE! Varsågoda för det mitt 15-åriga liv givit er. Typ en weird blogg och en wierd personlighet. Grattis till er.
Ni kommer iallafall inte höra av mig på 3 dygn, och om det händer så vore det läskigt. Eller ja, det vore inte jag så att säga. Ni kan lyssna på Little marbles medans jag är borta.
Little Marbles - Vacker
Little Marbles - Rosa
Little Marbles - En galning på stan
Little Marbles - Jag hoppar och trampar på ditt hjärta
Fett höga toner de kan ta, vore kult att kunna det också. Äh, de är bra iallafall.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0