WEIGHTLESS

Ligger just nu i sängen (Jag har kommit på att jag skriver det i typ 80 procent av alla mina inlägg, fett slapp haha) och kollar på när tonårsbrudar gråter för de inte kan gestalta en staty, buhu. Jag är så himla seg och retlig idag. Söndag som sagt. Imorgon är det redan måndag och då väntar ett jävla nationellt prov i kemi(!) på onsdag.
Tycker att det är fint att min skola fått kemi av alla ämnen på NO-provet, vi har bara jobbat med biologi och fysik i tre år. Där fick vi tillbaka för bristande utlärning, tack.

Ska gå ner i köket och hitta något som kan läka min hals efter körsången tidigare idag (Det gick bra förresten.) som inte gjorde min hals bättre direkt. Menmen vad ska man göra, le och vinka.
Te? Låter bra. HEJ!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0