TRO OCH TVIVEL





Gårdagen var bra, vi sjöng och vi dansade i Jullans lilla rum, bilder finns hennes blogg. Vi ramlade ut i kylan runt 10, träffade lite folk och frös. Tillslut så ruttande vi på det faktum att vi inte hade någonstans att ta vägen, så vi drog hem till mig och åt mackor tills brödet tog slut.
Vid tre slocknade tre par ögon, ganska glada.

Idag så har vi inte gjort mycket alls. Kollat film, pratat, promenerat. Ganska skön dag innnan man drar sitt pick och pack till Estocholmo imorgon.

Just nu sitter jag här i min säng och lyssnar på min lista med lite lugnare grejjs sånt där halvgeeky medans Malin sover. Mi webcamera es muy underhållande nu som ni kanske ser.
 
^Kolla hur fint mitt hår är när man kombinerar nytvättat hår+knut hela dagen. Fint.
Juste, nya hängselshorts har jag införskaffat. Jag gillar dem.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0