OS DAG ETT - CHECK!

Tjena kåmpiisar, jag är duktigt. Hoppade från trean och femman i på simhoppet på OS (Första gången, fett bad ass haha) vilket gjorde att jag inte har några hörselgångar kvar. Eller de kanske bara har blivit större? Aja, ont som fan har jag iallafall.
Rodde gummibåt med Tiger och Ida, kom sist säkerligen och så vidare. Blev blöt IGEN, skoj. Och ett mindre sammanbrott senare så satt jag och brunisarna och ritade ett skivomslag. Fat ass frihetsgudinna och Brucan, wöö. Tattade Lisas bild också,men shh.
Tagga trubadur imorgon, fast nej. Jag måste komma på vad jag ska sjunga, kändes lite fail att sjunga en låt på svenska när man är USA som land. Dags att börja leta.
FÖRRESTEN, är det någon söt själ där ute som har några förslag på låtar så hör av er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0