MUNTTAG

Nationaldagen, sista dagen på denna långhelg, måndag. Spenderar dagen hemma och troligtvis med OS-träning.  Hur ska detta gå haha. OS imorgon, fetttttt. Har inte en aning om vad jag är anmäld till, eller jo. Luftigitarr, trubadur, simhopp (Och jag är rädd för att ramla, helljaaaa)och afrodans. Jag upprepar: AFRODANS. We're gonna die.
Aja, tre dagar med lek kan jag ta mig igenom lätt. Bara tre dagar kvar tills man går ut grundskolan, känns grymt bra. Nu ska jag föna mitt hår (Som förövrigt förlorat den större delen av den röda färgen tidigare idag när jag duschade, buhu) och se vad dagen blir av. Och juste, grattis Sverige. Grattis till ditt vaga rättsystem och röda hus med vita knutar. Ha en fin dag allihopa, woopwoop!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0