IT'S OVER

Nu är det gjort. Jag har slitit mig igenom en kvav dag, sett norbergsbalen, fikat med 9orna. Sen gala, fast det var ju ingen gala. Eller? w/c. Mitt framträdande gick hyfsat, lite felspelande och så men men. Betygen är jag supernöjd med och allt känns ganska okey just nu. Nu är det sommarlov, fast det känns inte än som det. Allt blir nog annorlunda i år. Kanske till det bättre, vem vet. Att jag är hemma halv ett på avslutningskvällen är ju egentligen lite sorgligt, men skitsamma. Alla är vi sorgliga. Som att sitta på brinell och supa, och bli myggmat. Trevligt trevligt. Nu ska jag kan sova bort allt, och vakna glad och taggad på sommarlov. Och färga håret hoppas jag. SO LONG FUCKERS!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0