DAG 27 - EN LÅT DU SKULLE VILJA KUNNA PÅ ETT INSTRUMENT

Nu är det såhär att jag kan spela gitarr och piano, men har aldrig någonsin spelat elgitarr. Äger inte ens en, fail. Så jag skulle vilja kunna spela elgitarr, och med det alltså ett gäng låtar man bara kan spela på elgitarr. Funtar på att köpa mig en billig liten sak för mitt slitarbete nu i sommar, jag måste seriöst skaffa en snart innan det börjar bli pinsamt. Måste förövrigt börja spela mer på min Fender. Åh, min Fender. En stålsträngad, pianolackerad älskling som står i hörnet alldeles för mycket. SKÄMS MIMMI, SKÄMS!
Nu ska jag spela gitarr, bara för att. FRED UT!!!!<-- vendela-style.

FÖRRESTEN SÅ FICK JAG NYSS ETT SMS FRÅN P&L DÄR DET STOD ATT HENRIK BERGGREN KOMMER DIT! Om det är den Henrik Berggren jag hoppas att de menar så är det en mycket glad tjej som skriver detta. WIIEE

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0