SUMMERING

Okej. Tänkte summera min festivalvecka med detta inlägg. Nå, var börjar jag?

BÄSTA SPELNINGARNA:
1. Håkan Hellström (Duuh, vad annars?)
2. Delad andraplats mellan:
Volbeat (Det var något med sångaren. Vad vet jag inte, men mums.)
bob hund (GALNASTE! Älskare!)
Tantrum to blind (hade taggat som satana inför denna spelning, fifaaaaan va bra.)
3. Henrik Berggren (Så jävla vackert om jag får vara poetisk för ett tag. Tårarna rann må jag säga)
Resten av veckan kan beskrivas med vänner, nya människor, kundvagnar, tält, Bilbo, mat, taxi mitt i natten hem, tårar, glädjerus, värme, dans och lycka. Tack för ett superbra premiärår Peace&Love, you'll se me next year!

Kom hem till ett pajjat internet också, så inga bilder på ett tag. Buhu. Jobb imorgon. NU SOVA, HEJ

Kommentarer
Postat av: yasmine

Håkan är bästaste

2011-07-14 @ 01:22:20
URL: http://thygr.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0