SEE ME FALLEN

Tja, camping färskingen här. Skippade campingen efter en natt, aaaaaslök men ganska trevligt. Så nu pendlar jag resten av veckan. Men det är najs de också, musiken är det viktigaste! STOD LÄNGST FRAM PÅ VOLBEAT WÖÖÖÖÖÖ! Jättelycklig tjej. Fett snygg tröja jag köpte också^
Det är något med att vara på festival som gör mig så jävla lycklig. Att efter en dag full av musik och vänner kan få en att må så bra. Idag lär bli ännu bättre, med bob hund och Henrik Berggren! loveloveloveloveloeeev!
NU drallar jag vidare, ROCK ON hellja!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-01 @ 14:18:56
URL: http://tinanj.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0