COME ON YOU PEOPLE

Min som sagt enda lediga dag idag. Spenderat den första delen av den i min säng, dansades runt på mitt golv, satt upp nya bilder på min scrapbook-vägg, dansat lite till och bara varit. Hittat gamla bilder också, kolla vilket kort och brunt hår jag hade för ungefär ett år sedan^. Om sisodär en timme så går jag ut och möter Agnes (Som jag fan inte varit med på hundra år, vadå sommarlov.) och sen riktas våra närmsta vägar mot Eskiln. Eller så är det sagt iallafall, jag vet inte vilka vägar jag tar här i livet. Oj, jag har lyssnat för mycket på konstig musik nu så blivit helt djup. Mohaha. Nu ska jag äta, so long fuckers.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0