00.31/NOLIFE/ÖVERTRÖTT

1. Hur gammal är du om fem år? 20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? De på jobbet,och mina vänner

3. Hur lång är du? 164 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Walled in, skitwierd film.

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Släcker du?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, har telefonfobi. Hatar att prata i telefon...

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? I köket för en halvtimme sen ungefär.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa

12. När vaknade du i dag? 06.59, fick panik för jag trodde jag försov mig.

13. Vilken är din favoritjulsång? Mor, moster och morbror när de lagar julmat.

14. Vilken är din favoritplats? Beror på humör, svårt att säga. Har olika för olika tillfällen.

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus, det luktar äckligt där.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas på att jag bor i antingen Götet eller Fjollträsk och har en ganska schysst ekonomi och jobb. Inga barn, men det börjar väl närma sig då.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? DRÖMMARNA OM ATT JAG SKULLE FÅ EN LILLEBROR, fyfan....

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Min mamma dansandes i köket, åh lilla mamma.

19. Hur stor är din säng? Stor?

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Sovtröja.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.

23. Hur många landskap har du bott i? Två

24. Vilka städer har du bott i? Asså städer och städer, men Fagersta och Stockholm.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, hatar fötter.

26. Är du social? Kanske för social för vissa.

27. Vilken är din favoritglass? Gillar fan inte glass förutom under sommaren, kanske lite B&J men nej inget annat.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Mihihihihi allt (a)

29. Tycker du om kinamat? Älskal det.

30. Tycker du om kaffe? Försökte att dricka min första kopp idag, gick rakt ner i vasken. Alltså nej.

31. Vad dricker du till frukost? Äter knappt frukost, men mackor mestadels.

32. Sover du på någon särskild sida? Vrider och vänder.

33. Kan du spela poker? Har gjort det en gång, men jag ägde!!!

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, det är väl aldrig fel.

35. Är du en beroendemänniska? Haha nej det tror jag väl inte?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Farfar.

37. Vill du ha barn? INTE NU. Sen, när jag kan ta hand om ett.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och den spanska jag lärde mig under de tre åren då vi mest ritade gubbar på bänkarna.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Nödvändigheteroch mat mihihi

42. Äger du dyrbara smycken? För mig ja, men ekonomiskt sett nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? SKINS<3<3<3<3

44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Kommer inte på någon just nu, finns en del!

46. Sover du med gosedjur? Nej,men gjorde när jag var liten. En gul delfin som min hund bet sönder....

47. Vad har du för ringsignal? Sony ericsson tror jag.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Haha nej,

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt hår, fast det är inte röt längre typ........

50. Flirtar du mycket? Njae, nej. Är mig själv?

51. Kan du byta olja på bilen? Jag är inte ens 16, kom igen.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Som sagt^

53. Vilken var den senaste boken du läste? When we were winning, bästa boken någonsin. BD<3

54. Läser du dagstidningen? fagerstaposten ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111

55. Prenumererar du på någon veckotidning? ne

56. Dansar du i bilen? ALLTID

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Hela jobbdagarna

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Dunno

59. När var du i kyrkan senast? Jättelängesen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? DANIEL SUNDH!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Typ Rullsand, wöööö

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? En kille hoppade i vattnet och hämtade mitt linsskydd till min Nikon som jag klantigt nog tappade. Är skyldigt honom!<3

63. Vad lyssnar du på just nu? TVn

64. Har du varit med i tidningen? Jo..

65. Vad är det konstigaste du ätit? No idea

66. Vem såg dig naken senast? Dammråttorna som gömmer sig på badrumsgolvet?

67. Vad är det för färg på din tandborste? Blå och rosa

68. Hur imponerar man på dig? Är sig själv och har humor.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Någon av SVAM, eller gussi.

70. Har du någon piercing? Öronen men använder inte. Vill ha septum:(

71. Din största vinst? 50 kr på triss, wöööö

72. Civilstånd? Single and ready to mingle, höhö

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och bloggar.

74. Är du fåfäng? Nej

75. Ångrar du någonting du gjort? Alla gör.

76. Hur gammal är din pappa? 58 vårar, men beter sig som 12.

77. Vilket är ditt drömjobb? Musiker, solo eller i band. Eller journalist.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Ha ett liv.

79. Vad har du haft för husdjur? Hundar, katter och en hamster som dog på min födelsedag.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Ganska mycket.

81. Svär du ofta? Haha självklart.

82. Sverige när det är som bäst? Sol och badhäng eller fester

83. Kan du åka slalom? Aldrig i hela mitt liv igen.

84. Vad har du ätit i dag? Fika :((( och pasta. Och hostmedicin, vidddde.

85. Vad har du för utbildning? Legitemerad snorunge, uppgraderad till dryg tonåring.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ögon och läppar.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina ickeexisterande pattar.

88. Vilken är din bästa egenskap? Att vara jag.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Dåligt självförtroende.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Gillar Shakespeare, cool död depp kille.

91. Saknar du något? Tider.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, min iaf!

93. Vad gör dig ledsen? Falskhet och familjeproblem.

94. Vad gör dig glad? Musik, vänner.

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej

96. Vad ska du göra i helgen? Sova!!!

97. Vad är det knasigaste du gjort? Har inte hunnit med så mycket, men jag ska fan göra allt.

98. Vad har du för laster? Lypsyl

99. Vem är din förebild? Henrik Berggren och Håkan Hellström, MINA GUDAR<3<3<3<3<3<3

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Sova. Skaffa tillbaka mitt liv.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0