00.06

Efter dagens jobb så kilade jag ut i det fina julivädret med Agnes. Bruden drar ju (Med en annan brud som jag mer än gärna vill träffas snarast, hur nu det blir med det.) Vi vandrade, diskuterade. Agnes listade ut mig. Vi listade ut varandra. Vipratade även om framtiden, och hur mycket som kommer förändras. Jag är dock inte orolig, jag kan anpassa mig måttligt och det får anpassa sig efter mig. Är och har aldrig varit bunden till något eller så under mitt liv så lite nytt spelar ingen roll.
Vi träffade även lite andra folk, och sen vid elva drog vi både hemmåt mot Risbrovägen. Jobba imorgon, känns okej. Sen på onsdag är jag fett med ledig, då jävlar. Plus att jag antagligen ska beställa min efterlängtade älsklingar imorgon. DET GÅR BRA NU! Typ.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0