DAG 5 - MIN BÄSTA VÄN

Asså, jag gillar inte att använda termen 'bästavän/bästis'. Jag föredrar att säga bästaVÄNNER. JAg har aldrig haft en riktig bästavän, exclusive liksom. Men jag klarar mig bra ändå, för jag har mina bästavänner som är helt amazing!

Jag har många nära vänner, bekanta och vänners vänner. Men om jag ska säga vem som är mina absoluta bästa vänner så är det Vendela, Agnes, Sofie och Gustav. Alla olika varandra, men passar så bra ändå.
De är helt underbara, och utan dem så skulle jag vara helt lost. Jag älskar dem.




♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Gussi!

Tänkte bara säga att inlägget var väldigt sött! u are amazing my friend! <3

2011-01-24 @ 17:07:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0