DAG 4 - OM 10 ÅR

Jag kan ju inte direkt säga "såhär är jag, såhär bor jag, det här jobbar jag med" för jag vet inte vad jag vill bli än.
Men jag vet iallafall att om 10 år så är jag runt 26, och jag hoppas väl att jag inte fastnat på något halvkasst kontor och slickar någon chefs röv, utan att jag gör något jag jag tycker är kul och jag är glad. Sen vad det är och hur bra det kommer gå för mig, har jag ingen aning om.
Men om 10 år vet jag iallafall att jag kommer ha gått ut skolan, körkort kirrad, lärt mig dricka kaffe (alla vuxna gör ju det, right? Om jag ens är vuxen då.) stuckit från Fagersta (håll tummarna) och gör allt det där jag sagt att jag ska göra!




weheartit.com

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0