DAG 11 - DET HÄR LYSSNAR JAG PÅ

Jag har en väligt blandad musiksmak, jag kan lyssna på allt. Men jag lyssnar mest på indierock/punk/pop, rock och punk. Jag lyssnar på musik från 70-80talet mest, då det var riktig musik och alla inte bara tänkte på pengar som nu, så jag är inget fan av tomma pop och RnB låtar. Nej, riktig musik ska det vara!

Håkan Hellström är den största, men jag har andra favoriter som The Smiths, The Wombats, Kent, Broder daniel, The Clash, ACDC och mer nutida som Erik Hassle och Snook.
Jag har alltid musiken med mig, jag och min gröna Ipod föralltid asså. Den är viktigare än min mobil! 





weheartit.com


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0